TYSKAN

Idag på tyskan var det liksom; Kolla bakåt. Alla pratar. Herman ropar på Albin. Ida sjunger.
När man skulle skriva lappar var det; Stuhl. Fenster. Klistra fast där, klistra fast där.
Sedan var det; Måste prata med Olle. Hon dissar mig i SMS.
I bussen var det; Dumma CP-mobil. Nätverk. Går inte att skicka sms. Skickar till mig själv i stället.
Ca 2 h senare var det; *PLING* Oj, sms! Kolla. Från mig själv. Det som skickades i bussen. Sedan var det *PLING* Stina fick sms. Jag kan inte skicka sms.
*PLING*; Jag får ett sms. Jag får ett till sms. Ett till, ett till, ett till, ett till, ett till.... 7 sms.
Sedan blir det; "Meddelandet SKICKAT."
Så då blir det; TJOHO!

Imorse när jag skulle gå till bussen regnade det en aning. Nu regnar det fortfarande och himlen är... grå o.O Hoppas det börjar åska, för jag gillar åskan. Nåväl, ska väl ta och hitta på något xD



Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0