SKOLDAGEN

HEII :3 Har ingenting intressant att skriva, så skriver om dagen.
Skoldagen har väl varit lugn.
Lite mysko. Mycket lapp-skickande. Många ord. Jag SMS:ade som vanligt, men typ ingen var social. :o Jag har pratat och täääääänkt. Mycket tänkande. >.< Man kan ju undra varför. Mycket tjatande. Mycket svar. Jag har fått prata mycket idag. En skoldag av ord och funderingar. "Känslor", kan jag säga. xD
Posetivt och negativt.
Men framförallt - Hemligheter.
eller kanske inte riktiga hemligheter, utan annorlunda saker.
Även glädje m.m.
Men mest, tankar och funderingar kring en sak.
Ehe... ska försöka sluta prata/skriva om det, men det är något jag funderar över. :s


Kommentera gärna!
Postat av: JP

Och det kallar du vad som har hänt under dagen?? xP

2010-05-16 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0