MUSIK PÅ ÖVERTID

Hejj!
Kom nyss hem från skolan. Det sista vi gjorde var att träna på musik. Spelade ca 30 min till när vi slutat skolan, uhu. Vi ska ikväll på öppet hus spela upp en låt för typ... många :P Jag spelar KEYBOARD och måste typ ta med en från hemmeeeeeeeeeeeeet o: För det finns 2 keyboards på skolan, och det är 3 som ska spela. Får jag inte med den vet jag inte vad som sker. Någon av oss får väl titta på x)

Nyss ringde ELVIRA. Tjoho ;D Hon ringde flera gånger när jag tränade på musiken, så jag tvingades klicka på upptaget. Eheh, sedan stängde jag av mobilen.
Men sedan när jag kom hem ringde hon, så det är nyss. Hade inget att säga. HAHAH xD Tvingade även Emma att ringa idag, men hon ville inte ringa mig för att det var folk bredvid henne. o.O


Kommentera gärna!
Postat av: Elvira

haha jao.. xd ringde flera gånger när jag satt på bussen (a)

2010-05-19 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0