MENAR DU ORDEN?

Jag förstår inte.
Vad det något du menade?
Vad det ett skämt?
Menar du det verkligen?
Ska jag tro på dig när ingen annan skrivit så?
Nej, jag vet inte.
Om du verkligen menar det, säg det öga mot öga.
Menar du det inte, säg att du skämtar.
Ska jag fråga imorgon?
Ingen har skrivit så förr.
Så jag vet verkligen inte.
Du skrev det.
Jag svarade.
"Jag vet inte."
Du hade samma svar.
"Jag vet inte."
Men när jag frågade om någon annan.
"Nej."
Så jag vet inte vad jag ska tro.
Sade du så för att inte såra mig?
Du är singel nu, right?
För all smärta?
Nej, jag fattar inte ett skit.
Måste få en förklaring av dig imorgon.
Hur kommer du svara?
Ska jag skriva på en lapp, såsom idag?
Tänker du så?
Menar du det skrivna orden?
"Jag vet inte. Typ."
Hon och jag?
Sedan kommer du?
Och helt plötsligt vill välja någon?
Eller ska du vänta tillbaka.
Hoppas hon kommer igen?
Jag vet inte.
Så snälla, ge mig en förklaring.
Menade du verkligen dina ord?

 - Du vet vem du är. Jag nämner inga namn. Kommentera om du tror dig vara han.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0