KURSIV

"Som om du någonsin brytt dig.
Som om det du sade var sanning.
Jag tror dig inte.
Varför skulle jag?
Du låter mig inte berätta allt.
Du bara struntar i det man vill säga.
Har någon någonsin sagt att skrivna ord betyder lika mycket som när de sägs?
Ja och nej.
Som om jag skulle vara den första att säga det.
Du vet egentligen inte vem du är.
Ser dig själv som en person.
Men vet du vad?
Du är ingenting.
Endast något i din egen fantasi.
Lämna mig ifred.
Behöver inte dig.
Du har fått mig att inse sanningen.
Det finns ett liv där ute.
Det finns någon som vet.
Du vet inte allt riktigt ännu."


Kommentera gärna!
Postat av: -

jag?

2010-05-27 @ 17:23:02
Postat av: Julls

Äre hon eller han? Eller honorna XD Fast hmm.. dom är du väl vän med??

2010-05-29 @ 16:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0