JULLAN, OLLE & "JERRAN"

Sitter just nu hemma hos Olle. Idag var det kosläpp eller var det nu heter. Och då träffade jag även Jullan och Jens. Jag åkte "cykeltaxi" hem, Jullan var chauffören. :)
Sedan hade vi vattenkrig. Jag blev blöt xD Men det var roligt i alla fall.


Hallow! Olle här. Haft en hård dag ida'. Jullan och Sarah typ retade mig och "Jerran" (Jens) at vi var tsm! ( men det är vi inte!) Har'e gött! <3
HEEEEEEEEEEEJ! Sarah här igen. Asså jag och Jullan retade Olle och "Jerran" för att det ser ut som om dom är tsm. Även för att båda rodnar ibland. Hehe. Men någon gång i framtiden kanske det sker något mellan dom. Man vet aldrig. :) Jag tycker i alla fall det vore roligt om dom blir tsm. ^^
Sarah är dum.. ;(

















P.S   HAN HAR SAGT ATT HAN "TKR JAG ÄR DRYG"! :P
Hej - igen. Någon som vet vad man kan hitta på? :) Dagen har passerat i sin tid. Och nu finns det inte så mycket att göra. Jag ska vara barnvakt ikväll. PALLAR INTE -.- Och dessutom är det inte ens ett måste så vi får se vad jag gör. Hmh..

 OCH OLLE


Kommentera gärna!
Postat av: Jullan ;D

Hehe men bara för att han säger att du e dryg så betyder det inte att ha inte gillar dig (OLLE)

HEHE

2010-05-23 @ 11:53:50
Postat av: anonym

han är INTE kär i mig!

2010-05-24 @ 18:33:44
Postat av: JULLAN

Haha JOO ;D

2010-05-29 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0