IGÅR VAR DET...

Hejjs igen! Minns inte vad jag skulle skriva i detta inlägget. Ehe.. o_O
Igår var det... någonting. Vet inte vad xD Eller juste! Igår fick jag klasslistan till TC. ^^
Tog reda på att jag känner 17 st av 25. Asså seriöst, 6 killar, 19 tjejer?! :o DÖrren öppnades nyss, in kom Jacob (grannen). Han söker efter Owe. Haha.
Sådär, nu gick han.
Vet att jag inte är den där bästa bloggaren. Fattar egentligen inte ens vad man ska göra med en blogg ;)
Måste lära mig av Felicia eller Emma. Pfft. -_-
Några i klassen har blogg, men jag var väl den första att skaffa en, bortsett från Stina.
www.kramigazannah.blogg.se
www.minbloggstina.blogg.se
www.evvesblogg.blogg.se
Sedan kommer mitt bra bloggnamn;
www.sarahumlan.blogg.se
Kanske inte det lättaste att komma igåg, men ändå. :3


Kommentera gärna!
Postat av: Evve ☺

Tack för att du tog med min blogg :D

2010-05-30 @ 12:30:18
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0