IGÅR - 1 MÅNAD KVAR

God morgon! Kom på en grejj. Att igår var det 1 månad kvar tills jag fyller år ;D Och dagen efter kommer ju Eclipse~ Nananana.
Nästan alltid vid min födelsedag sker något. Förra året dog Petit - farmor och farfars hund, den dagen jag fyllde år :/ Och detta året kommer Eclipse ut. Man skulle kunna undra vad som sker nästa år? Kanske jorden går under då eller sprängs eller något sådant xD Eller så kanske något posetivt händer. Bara att vänta och se.
Jag hade egentligen börjat räkna ner från dag 87. Hade skrivit ner " ** dagar kvar tills födelsedag! "
Men sedan pajjade ju min mobil ;(
Fortfarande inte fått tillbaka den eller hört om den inte går att fixa. Men Ulf tror att den kommer komma nästa vecka någon gång. Men det enda man kan göra är att hoppas! ^^


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0