DUMMA DATOR

Då kommer man till den gången man klickar sig in på Youtube. Sedan går det inte att lyssna på musik på just denna datorn utan man måste byta till en annan. Så då byter man dator och sätter igång den. "NO VIDEO INPUT." Hatar datorer som gör att man inte kan lyssna på musik. -.-
Får väl klara mig utan DBA :'o xD
Det kan bli kul. Får se hur det går,
Nu kom Marlene in för att städa klassrummet. Ehm... hon är dryg och blir lätt sur. Jag måste flytta på fötterna :p PALLAR EJ.
Och på tal om PALLAR EJ, jag skrev det som svar på MA-provet imorse. ;$
OBS! Jag är hungrig, så om du som läser min blogg just nu ser detta inlägget - AKTA DIG. JAG ÄTER UPP ALLA MÄNNISKOR I HELA VÄRLDEN NÄR JAG ÄR HUNGRIG. :D
Men har ju även lite fika som jag ska äta senare idag. Kanske kan äta det. Eller så kan jag snatta från någon annan... >:)


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0