BÖCKERNA - SLUT?

 OSV... xD

Det finns 11 böcker. Tror jag i alla fall. Har lånat hem alla, för att läsa de igen. Kom på att i slutet av bok 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 står det FORTSÄTTNING FÖLJER och det är en bild på nästa bok längst bak. Men inte på nr 11. Sedan kom jag på en till sak... slutet är inte logiskt. Tvärt slut?
Boken kan inte sluta här. Men även när jag söker så finns det ingen 12. Står att den ska komma ut vart det nu var. När det nu var. Ingenting jag sett ännu, och dessutom ska mangaböcker sluta ges ut på svenska. Får läsa på engelska då eller något. Inte sluta helt i alla fall. DN Angel var faktiskt den första mangaboken jag läste. :)
Läser just nu Fushigi Yuugi. Även om jag läst alla de böckerna också. :P
Någon som har tips på en bra mangabok? :D KOMMENTERA.
Har även läst en Naruto-bok och alla NGA-böckerna, samt några One Piece.


Kommentera gärna!
Postat av: elin w

Fushigi Yuugi är jättebra, jag har läst alla, naruto har jag läst några, ska börja se på data tror jag. men vet ingen bra sida ser du naruto på data?

2010-05-18 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0