BILDER FRÅN KAMERAN

Tänkte lägga upp ett fåtal bilder.. :)


- PUSS PUSS ^^

- Check out den färgglada hästen :D

- Up side down xD

- Tycker själv att denna bilden blev lite rolig. Kolla på hästarnas vinkel. :P

- Denna fjärilen satt på väggen, så jag tog kort. :)

- CPMOBILEN JAG HAR JUST NU :D

- En blomma. ^^
 - MINIBILD PÅ MIG xD

Detta var självklart inte alla bilderna. Men det kanske blir lite mycket om jag ska ladda upp alla.
ACCEPTERA ATT INGEN KOPIERING ÄR TILLÅTEN. KOPIERING LEDER TILL POLISANMÄLNING!!


Kommentera gärna!
Postat av: Elvira

Leker du med låtsashästar eller? :)



Söt är du, det är bara att kopiera från mozilla så blir det stort format :D Kul att se ditt ansikte för en gångs skull :p

2010-05-13 @ 17:40:28
Postat av: Zannah

ja uppfattat härligt och bästa mobilen du har hihi:)

2010-05-13 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0