166

Med detta inlägget har man totalt skrivit 166 st sedan bloggens skapelse. Jag har ingen blogg jag läser. Brukade läsa Felicias - www.zmjao.blogg.se - men hon har pausat den. Bu för det ;(
Klockan är just nu 09.40. Jag har ingenting att göra. Direkt efter att jag skrev förra inlägget bestämde jag mig för att skriva ett till.
Och på tal om ingenting, jag saknar min mobil. Men har inte hört något från den. Eller asså aa... den som är smart fattar vad jag menar. Mobilen jag har just nu är som sagt CP. Det enda som går att göra är typ att messa och spela spel. Det jag egentligen behöver är endast musik och kamera på mobilen.. Sms är inte lika viktigt, även om det kan vara bra att ha. OM JAG INTE FÅR TILLBAKA MIN MOBIL INOM KORT TAR JAG TILLBAKA DEN ELLER KÖPER EN NY! Sådeså.
Ikväll är det fotboll, för det är torsdag idag. Asså... veckan går riktigt snabbt just nu för tiden >.<


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0