00.??

Igår var jag med Olle, Jerran och Jullan typ hela dagen. Jag åkte hem ca kl 00.30. Fick inte stanna till 01.00. Aja, det var i alla fall roligt :D Vi hann se på någon film - Herbie, och sedan Titanic. Vi spelade Kubb och något kortspel (jag minns inte vad det heter.)
Jag och Olle var ensamma en stund när Jullan var på Kulturnatta och Jerran var "on a place." Då kollade vi på typ Sims Twilight och sådana saker på Youtube.
JAG VILLE STANNA DÄR TILL 02.00! Hade tänkt spela kort hela natten. Mouahaha.

När jag skulle gå hem frågade Jerran/Jens bah; "Sarah, när fyller du år?"
Jag bah; "Eh... hurså?"
Då gav han mig en Coca-cola flaska. xD ETT MINNE FRÅN KVÄLLEN. Yeah :)


Kommentera gärna!
Postat av: JULLAN

Ja, det var as skoj :D Kort-spelet heter Fyra Manna Games ;D

2010-05-23 @ 11:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0