TRÅKIGT

Jag har tråkigt... någon som vet vad man kan göra? :P
Chattar just nu med DAMPE på msn, men hon svarar inte. *SOVER HON?* :o Det "braiga" med EMMA är att hon är flummmmmmmmiiih! Jag är flummig typ hela tiden, så då har jag Emma att flumma med :D


Lite av vår chat-konversation: (när hon äntligen svarade xD)
Sara säger:
SOVER DU?


E M M A^^ säger:
JA

 

Du har precis skickat en vibb.

 

Sara säger:

NEEEEEEEEJ

*VÄCKA*


E M M A^^ säger:
*Slå * o.o


Sara säger:

NEEEEEEJ

JAG SKRIVER OM DIG PÅ MIG BLOGG HAHAHAHA


E M M A^^ säger:
*sover*


Sara säger:

NEJ >.<

*SLÅ I HUVVET MED PINNE*


E M M A^^ säger:
*Spyr på dig* (:


Sara säger:

Jag har tråkigt ._.


E M M A^^ säger:
Jag märker det ? o.o


Sara säger:

DÖÖÖHW MÅSTEH VARAAJJU SÖÖÖÖCIALU

aaaaaaaaaah xD


E M M A^^ säger:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEESH :D



Kommentera gärna!
Postat av: Flumme 8)

Jag är bäst :D

2010-03-30 @ 19:13:05
Postat av: Julllllllan

Normalt skrivet xP

2010-03-30 @ 20:04:57
Postat av: Evve

Öhh? Ni skriver ju bara väcka!!! Sova xD

2010-04-09 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0