SITTER I SKOLAN

Heeej! Just nu är jag i skolan. Roligt att jag lyckades logga in. De andra är på idrott just nu, men jag har ont i mitt knä, ont i huvudet och ont i halsen. :s
Här nedan ska Elsa (klasskamrat) skriva :D


Hello!!;P Jag heter Elsa och går i Saras klass. Vi ska egentligen göra nåt grejs på powerpoint, men det är roligare att skriiiiiivaaa!!:D Vi skulle haft idrott nu egentligen, meeeen jag är så förskyld!:( Okej, jag fattar att det inte är roligt att läsa detta men du behöver inte om du inte vill. Men jag har tråligt, så det är därför jag skriver. Jag är lite knäpp som ni märker...x) Jag är lite dampig just nu! Hahah. Good bye! Cya!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0