FOTBOLLSTRÄNING OCH... SKRATTANFALL?

Kom nyss hem från fotbollsträningen. Eller jag har hunnit duscha, så riktigt nyss var det inte :P

Första övningen var att man skulle vara 2 och 2. Stå mittemot varandra med låååååångt mellanrum. Sedan skulle man skjuta med vristen till varandra. Det blev ingen riktig vrist för mig. Bollen tjongades bara iväg åt olika håll. Hmh...

När fotbollsträningen gick mot sitt slut, (OBS! Vi gjorde inte samma övning hela tiden) fick Petra sina så kallade SKRATTANFALL. Hon är tokig, skrattade en gång åt en gubbe som sade MACKA.. x'D
Aja, hoppas hon är lugn nu.
Matilda var även lite skum. Och jag också. Och Lina. Och Linnéa. Jaoo... vi var nog alla skumma. :o MEN DET VAR ROLIGT :D

Jag åkte hem med mormor och morfar i deras NYA LILLA BIL. Den var söt :D


Har kluddat en design till något... i PS CS2.



MATERIAL:
Penslar. Bilder. Färg.

SKAPADES:
Jag gjorde den för att jag förmodligen ska ladda upp den på Stallet.se - en hemsida.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0