ÄR HOS ELSA

CHACHA..eller ngt xD Just nu är jag hos Elsa. Vi har typ kollat på olika, konstiga bloggar. Och juste, OLLE är också här :D
Har inget att skriva.. ska hem snart tror jag eftersom det är fotbollsträning ikv :)
HÄR NEDAN SKA ELSA SKRIVA.


Hej hej!:) Olle och Sarah är här :P Jag är inte bra på att blogga, så det här blir ett konstigt inlägg! haha xP Aja, men vi gör typ ingenting just nu...elr jooo, vi kollar på bloggar. Som Sarah sa.. höhöhö. xD Men de vi har gjort är: fikat: KEX! mmmm! de var gott! Men Sarah tog de godaste!:-O SOM DET BARA FANNS ETT AV! Osså har vi suttit här vid datorn oxå... Cyyya!<3 //Elsa (Över till Olle)
Förlåt för det så fula orden förut.. xD Jao, alltid jag som är sist, inget kvar till mig som jag kan skriva om :(
Som Elsa säger: Över till Sarah i studion. xP från lilla jagggggg / olle<3
HEJ IGEN! Det var ett tag sedan. Tror jag. Men egentligen var det inte det. När jag skrev det översta inlägget var jag FLUMMIG. Vet inte om jag är det nu också. :P
Btw, i skolan idag kollade vi på en film. Jag har sett den förr :o Haha, men det var år sedan.
Ööh... hejdå ;D
(Btw, JAG RÅKADE STAVA FEL PÅ MITT NAMN PÅ "SYMBOL-NAMN-GREJJEN. ASSÅ GREJJEN NEDAN.)


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0